估唔到原來唔飲酒真係會訓唔著,連續睇o左兩套戲睇到而家,"奪帥"同埋"花花刑警"。其實一直係度唸點解港產片會無人睇,一開始覺得冇乜大作之餘,無聊都係一個原因,岩岩睇完真係覺得其中一套好無聊,但係無聊之後又覺得好有深度,同埋當中可以學到好多o野。

一直以黎對而類題材既戲都好鐘意睇,因為係中間可以學到好多o野,時代變o左,真係要睇戲去學。唔講黑社會,講番中間好鐘意洪金寶同恬妞兩公婆既一番對話,對於我黎講成套戲睇而段對白都抵(我講對我炸)。兩個人一齊咁耐,捱既捱過,經歷既經歷過,或者好多人想去有咁既機會都唔會有,但係點解到最後會攪到反面收場呢?點解係而個時間仲要去分對與錯呢?「十年修得同船渡,百年修得共枕眠」,唔理兄弟,朋友,情人,兄弟姊妹......我覺得今時今日相識已經係一場緣份,我都希望大家或者自己都會去好好珍惜,而我唸我都係時候去面對屋企既問題,不過...我都唔知可以點做,可能維持現狀仲好。

一開始我完全只係因為訓唔著先唸住搵出黎睇,我唸因為可以悶到我訓著,點知原來所謂無聊既戲反而會令我獲益良多。
我只係覺感情方面既o野炸。兩男加一女本身係唔係應該係一個男字呢?我好認同當中一句說話,要用盡一切方法去令對方遠離追求者,用盡所有方法唔俾佢地接觸,中傷、做好多小動作,其實係咪真係對自己冇信心呢?所以我覺谚有競爭先有進步而句o野係岩架!
雖然只係拍戲,但係今時今日唔知又有邊個可以為朋友或者愛人去付出自己所擁有呢?不過我都有我既疑問,就係到o左咁既地步,人係會去爭取,定係去放棄呢?我自己到而家都仲會去唸而個問題,而答案我真係唸唔到......
只係覺得人生條路咁長,原來學既o野真係咁多,睇套戲都會發覺自己有咁多不足,唔通真係要學到八十歲?
仲未知道點解自己會得人驚......我已經好似個傻仔咁成人俾人玩架啦,仲會有人會驚我架?
|