尋晚冇係屋企打日記,因為心情太過煩惱,中午既一個電話令我心情由平靜變成一片擔憂。聽完個電話只係發覺有好多o野都唔係用自己隻手可以控制。聽到佢把聲冇事我仲擔心,因為我知佢唔知喊o左幾耐,挣扎o左幾耐先可以令到自己變得平靜,o個一刻我都唔知可以講咩o野,如果可以的話,我都想喊出黎!好多人成日都話自己幾慘幾慘,但係又有冇人唸過更慘既事會發生係身邊既人身上面呢?所以今時今日就算點都好,我已經覺得自己賺o左,因為我唔算幸福,但俾起別人我已經是幸福的一群。
努力撐下去
突然對於自己而兩個星期做既事覺得好失敗,原來講完都冇人聽,講黎講去既都係廢話,唉......
最無奈既係俾人講三講四,雖然香港社會是非係唔小得既一樣o野,對於我自己我係會介意不過聽完就算,可惜今次冇辦法唔去介意.....
點解信人地之前唔可以去求證一下先呢?唔通人地講既就叫事實,我講既就係叫大話?其實俾邊個講唔係問題,最大問題係連你都唔信我,咁我又可以點呢?
話戒酒...又攪到我尋晚又飲酒,不過唔係飲o左好多ji,仲有...真係好好訓...攪到我今朝差o的遲到。
返到公司........一朝早就係十幾張單.............................過完昨天輕鬆的一天,今日真係會好忙!
打住咁多先啦,有時間一陣再打過!--------------------------------------------------------------------08/05/15---09:13
|