好慘...夜晚返到屋企冇得上網...攪到日記都要係公司打......
尋晚途經粉嶺,唸住拎一拎o野俾人跟住返屋企....點知行行下俾我表姐捉住o左。話時話我都好耐冇見過佢,自從佢結o左婚生埋個女,一年基本上見得o個一次,難得佢返o左黎,點都要同佢食餐飯。上到佢屋企見到二表姐同埋表弟(唔係上次飲o野o個個),仲見到大舅同舅,都唔知幾耐冇見過佢地,我唸自從我啊媽做完手術都冇見過佢地!(而家見番我表姐我都係仍然覺得佢同以前一樣咁靚)
見到個侄女,唸住過去同佢玩下,點知佢俾我嚇親,成晚都攬住佢啊媽,覺得自己好失敗,我唸要努力o的同佢打好關係。見到二表姐個男朋友,又換晝,今次而個肥仔...失望...(唔通我真係咁得人驚?)
食完飯o個時先知原來o個個都搬晒出去住,真係勁難得會係尋晚見到佢地,過埋尋晚都唔知幾時先有機會再見到佢地!食完飯,地落樓下等表姐夫黎車佢地返屋企,點知變o左搭的士落林村,當然許個願先啦!唔夠半個鐘即刻要走,因為個bb係咁喊!
經過尋晚發覺自己多o左好多頭住家,黃大仙,將軍澳,太和,粉嶺,上水,元朗,個個都話留番個位俾我訓,不過我都唔知有冇咁既機會!
返緊屋企中途打俾啊CAT,點知佢同我講要plan定結婚,忽然覺得佢好幸福,自己就.......唉.......放心啦,啊成一定要你架bor,俾o的信心自己啦!不過要求唔好太高,因為你既要求我唸香港普遍既人都做唔到。仲有期待你個生日蛋糕,希望我有機會食到啦,不過麻煩就真係可以唔使整,因為生日蛋糕對我黎講有小小陰影!最好有埋生日禮物啦,補番而十年o個份啊!(講笑)(不過有我一定收)
王若琳 - 有你的快樂
我怎麼都不想睡 天特別亮夜特別的黑
當我深深的呼吸 心中充滿想你的甜蜜
想和你走在雨中 想要你牽我的手 傻傻的你不敢說愛
而我也故意要你為我等待
說不出有多麼快樂 還是不夠 這感覺這一切
就好像飄在外太空 別的星球 只有我們存在
喜歡和你在一起 無聊的生命也變有趣
當你聽我的音樂 分享在每一刻的心情
在一起越來越久 開始會對你在乎 這感覺我們都明白
只要你在身邊 日子就亮起來
說不出有多麼快樂 還是不夠 這感覺這一切
就好像飄在外太空 別的星球 只有我們存在
愛情在這個時候 我的心就像天氣 晴時多雲偶爾有雨
說不出有多麼快樂 還是不夠 這感覺這一切
就好像飄在外太空 別的星球 只有我們存在
說不出有多麼快樂 還是不夠 這感覺這一切
就好像飄在外太空 別的星球 只有我們存在
|