尋日返返下工知道肥東出o左黎一陣,我都好想趕返黎見下佢,可惜點都趕唔切,不過都好就係同佢傾o左陣電話,希望佢真係後悔過自己做過o的乜啦,如果唔係我都唔知再可以講o的乜,期待你真正返出黎o個日。
放o左返屋企訓到九點幾先起身,十點唸住過粉嶺搵人食o野,點知個個都唔出,算數...唔食,上o左啊曦度鬥地主,玩到四點幾走o左!落o左OK食o左杯面,跟住森miss過o左黎,同佢吹o左兩句,下個星期佢去北京,多謝你既手信先。
本身尋晚pinky姐話去飲o野,等你咁耐都唔打黎,玩o野呀?不過見你唔開心就算啦!係佢個blog度見番隻歌
只想愛你
*我終於還是說了一句我愛你
還記得那個微涼夜裡天空正飄著小雨
心跳的聲音 像舞動奇蹟
你看著我說千萬不要愛上你
因為你只會讓我傷心別傻了快點喊停
你那麼冷靜 忽遠又忽近
我知道我對你來說也許太年輕
我想我猜我問我終於了解
原來為愛流的眼淚 也是種甜蜜滋味*
#只想愛你 當我和你走在一起就已經決定
不看不聽不問也不會放棄
是你讓我了解自己 可以為愛那麼堅定
只想愛你 好想每天睜開眼睛就能看到你
我知道我偶爾有一點任性
不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避#
Sorry我還是不會放棄愛你
REPEAT*#
Sorry我還是不會放棄
Sorry我還是不會放棄
REPEAT#
只想愛你 好想每天睜開眼睛就能看到你
我知道我偶爾有一點任性
不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避
Sorry我還是不會放棄
Sorry我還是不會放棄
Sorry我還是不會放棄愛你
|