尋晚收工即刻返去搵啊華拎番本回鄉證,無錯係本啊,因為我仲未去整卡,不過差唔多要去整lu,就到期,我唸我都差唔多係最後一批人去換...唉...勁樣衰
拎完即刻搭車過荃灣,嵐媽媽叫o左成個月搵佢食飯都冇搵過,攪到係俾人迫既情況之下就咁出o左去!出到去除o左見到嵐媽媽外仲見到啊嵐其中兩個朋友,平時仲見唔夠咩,都唔知佢地兩個出埋黎做乜,成晚食飯都係背脊骨落。我唸住安安樂樂出去食餐飯ji,唔使咁呀?我夠想同佢o的關係好o的啦,但係得先得架......佢既然冇同你地講過o的乜,我都唔講lu...等我地兩個自己去解決啦!
食完嵐媽媽話約o左人去飲o野,問我地有冇興趣。我心情唔多好,一定去啦,而o個兩個女仔就更加唔使問啦,又唔使返工,又冇仔陪...唔落去佢地都唔知去邊!嵐媽媽其實唔係好大,如果我計番出黎應該係35-37,不過最慘既就係佢o的全部都係而個年紀,出去係咁wet我......未試過同成班咁既人一齊飲o野...個感覺我覺得好似做緊男妓啊.............
四點幾歸家,好在有人同我返屋企,咁夜又唔好意思叫人地一個女仔返屋企,唯有我讓半張床出黎俾你訓啦......
起身見到佢仲訓緊,廢事叫醒佢啦。點知我去沖涼既時候鬧鐘嘈醒佢,唔醒都醒o左啦,第一次煮埋早餐俾人食,食完送埋佢返太和再返工!結果遲到14分鐘......不過冇打卡扮傻.......現在超眼訓!
愛一個人*
要 了 解 , 也 要 開 解 ;
要 道 歉 , 也 要 道 謝 ;
要 認 錯 , 也 要 改 錯 ;
要 體 貼 , 也 要 體 諒 ;
是 接 受 , 而 不 是 忍 受 ;
是 寬 容 , 而 不 是 縱 容 ;
是 支 持 , 而 不 是 支 配 ;
是 慰 問 , 而 不 是 質 問 ;
是 傾 訴 , 而 不 是 控 訴 ;
是 難 忘 , 而 不 是 遺 忘 ;
是 彼 此 交 流 ,
而 不 是 凡 事 交 代 ;
是 為 對 方 默 默 祈 求 ,
而 不 是 向 對 方 諸 多 要 求 ;
可 以 浪 漫 ,
但 不 要 浪 費 ;
可 以 隨 時 牽 手 ,
但 不 要 隨 便 分 手 ;
長久的感情只在乎大家相方對另一半的坦誠和信任
~~ 祝願天下有情人終成眷屬.......白頭到老 ~~
"其中一個媽媽級人士派俾我地既一張紙......"
睇完之後......感覺好矛盾.........
|