尋晚終於都睇完套life,睇睇下收到一個突如其來既消息,我都唔知而個係一個對我好定壞既消息,只係覺得之前所做既一齊一下推翻晒。我冇唸過做咁多o野會有o的咩o野回報,只係覺得而家而一刻係佢地迫成我咁,之後發生既事,係唔會再關我事。 發覺自己可以好輕鬆幫人地探討問題,幫人地解決(我能力之內),又或者作為一個朋友去聽人地講o野...但係我發覺到而一刻我自己做唔番係自己身上。而家先知問題遇簡單係遇難解決...... 我唸我都要靜思幾日......
HIHI* =]路過的..
cm十卜*v*