現在時間08/06/06 21:49 仲係公司同o的貨玩緊,都唔知幾時先有得收工,本身約o左人食飯既,不過人地話唔食,算啦,繼續留係公司。我都唔知仲會唔會有下次同o個個人食飯.......又或者今日聽到點解之後,已經係我要唸仲可唔可以搵佢!不過算啦........ 尋晚,食粥,食糖水...食完糖水上o左啊cat度食佢整既紅豆糕.......好食....不過仲有得改良,俾心機! 不過我唸我應該冇機會再食到! 開始唸唸之後既日子點過...........一個人會唔會太寂寞呢?