一個星期有七日...完日入面4日去o左飲酒...完全進入死亡狀態,攪到尋日連工都冇返,真失敗。 開始覺得要控制一下自己,經濟方面.......我都唔識講.......好唔明o的人點解咁鐘意問人借錢又唔鐘意還錢.....而我是蠢還是....... 攪到我而家頭都大埋............我究竟應該點呢!而一刻非常頭痛! 唔知今日同唔同到vava同啊cat去食飯呢??食埋而餐都唔知幾耐之後先見!加上今 日好多o野做.......希望自己做得晒啦!