八號風球-------攪到我原本十二點收工變到8點收工......返到上水同輝哥去o左食o野!食完又返去pcp。 返到去pcp,由8點坐到十二點都係見到得o個一台客,本身個個都唸住一點度走得去打麻雀,點知...kiki o個班又落黎飲! 見佢地飲完我都準備走,點知其中一個又話唔見錶.....都唔知點解我而個外人要幫手搵...真係慘!!! 而家日日要早o的返屋企訓覺........日日訓得3-4個鐘都唔係辦法!