尋日訓到成六點先起身! 因為前晚同啊欣十點幾就去O左PCP傾計,飲o野。唔好咁唔開心啦!兩個人一齊好好架啦,兩個人可以結婚,點解要攪成咁呢?好多o野我都知唔係你錯,不過讓唔讓步就睇你自己啦! 同啊欣完o左之後就到啊曦啦,成個幾兩個月都冇見過佢,好難得咁叫到佢出黎飲下o野吹下水,都算係咁啦!飲到3點幾4點!我唸下次見面都係19號啦! 期待19號晚,最緊要係啊cat姐個生日蛋糕,希望食唔死啦! 尋晚訓唔著睇o左殺手47(Hitman)