| «‹ January 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
Today is 2007 年 6 月 8 日 星期五  |
| 2007-06-08 |
今朝愛迪生俾左包蘋果綠俾c敏~~佢即刻甜到漏~
之後BF測驗~合格~唔洗抄書~~so hapi~ENG
終於派番uniform test~~都合格!!!之後EGW
睇戲~~套戲超搞笑~
p.s: 番到屋企同佢地傾電話~~笑到我死死下
我同愛迪生掉轉左身份~我變左愛迪生~~~笑死
|
|
今日時間係:2007-06-08 09:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
YOU ARE MY HUSBAND]] |
|
|
B敏 於 2007-06-09 08:37 AM 發表:
呀!!!個衰人梁立德
琴晚打黎 , 右話請
我地飲野既 , 點知佢
5點幾先番到 , 冇得請
正衰人 =v=
|
網主回覆
re: B敏
係lo~~5點幾係我既世界仲係
夜晚尼架lo~~打俾佢同佢講~要佢星
期一請我地~haha.............. Posted at 2007-06-09 06:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
朋友仔*筠=] 於 2007-06-08 11:28 PM 發表:
甘我系咪要叫你做愛迪生牙??
吾好玩啦....
佢戀毛架!!!
你直架/\/\
|
網主回覆
re: 牙筠
HAHA..........
我係未應該電髮
黎襯番E個名尼??!! Posted at 2007-06-09 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|