| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
Today is 2008 年 1 月 3 日 星期四  |
| 2008-01-03 |
今朝一起身凍到死lo 勁唔想起身...
BF X2 悶得很 差點兒便睡著了
ENG WRITING CORRECTION...
CA X2 整碗仔翅 幾好味...
M 對WS& DO HW
CH 也是對答案...
延伸 課外活動 臨走果陣係到玩LO.. 哈]]
放學WIF阮子& B敏等左9個字LO 食風..
好彩有我最愛的朱古力 算你LA HAHA]]
P.S: 可能有四天都不能見了..
|
|
今日時間係:2008-01-03 08:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
YOU ARE MY HUSBAND]] |
網主回覆
RE:
THZ喔.. Posted at 2008-01-06 12:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
老公bb=] 於 2008-01-04 09:20 PM 發表:
有朱古力甜到入心啦! 咩野遲到都唔兗得LU.... 哇卡卡....=]
|
網主回覆
RE:
係牙係牙...
哇哈哈]] Posted at 2008-01-06 12:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
B敏 於 2008-01-04 05:32 PM 發表:
唉 ,你等就有得食 難為我同阮子做篤 屎lo.......??!!!
|
網主回覆
RE:
HAHA...
下次請你食LO]] Posted at 2008-01-06 12:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙輝 於 2008-01-03 11:47 PM 發表:
|
網主回覆
RE:
唔洗
嘻.. Posted at 2008-01-06 12:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|