| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
Today is 2008 年 1 月 6 日 星期日  |
| 2008-01-06 |
3個月快樂]]
今朝訓到1點先醒 好耐未過訓到咁晏了...
之後3點幾打比佢 整蛋糕整到成6點
係咁倒瀉野 真係俾你吹帳...
PO相:
BB送的朱古力
發覺家裡的朱古力多得很.. 不過好味]]


|
|
今日時間係:2008-01-06 12:31 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
YOU ARE MY HUSBAND]] |
網主回覆
RE:
THZ喔.. Posted at 2008-01-09 09:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙而\|* 於 2008-01-07 08:21 PM 發表:
cm=]] 見到張相.. 突破好想去你屋企坐下,,嘻" 好正牙個地下,,黑白*>o<"
|
網主回覆
RE:
嘻...
梗係.. 特別LO
HAHA]] Posted at 2008-01-09 09:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
B敏 於 2008-01-07 05:04 PM 發表:
我爆愛你屋企個地板lo..... 十分的懷舊 =]]
|
網主回覆
re:
HAHA...
梗係 正LO]] Posted at 2008-01-09 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
老公bb=] 於 2008-01-06 08:24 PM 發表:
哇卡卡....有我d朱古力!=] 你home d朱古力多到可以整座山出黎啦啵-- 你home咁亂架! 得閒拾下佢啦!--
|
網主回覆
RE:
係牙...
梗係..超好味]]
邊有亂牙?! 都唔知你睇咩.. Posted at 2008-01-09 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
RE:
係牙..
你係尋晚傾電話果個?! Posted at 2008-01-06 08:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
B敏 於 2008-01-06 11:33 AM 發表:
haha , 公起公起 =]] 加油努力也 /\/\
|
網主回覆
RE:
嘻...
你也是吧]] Posted at 2008-01-06 08:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|