1.jpg397513950_bWvdMSF1Oakz.jpg
           1.gif
 
 191778906250824_YGwUDzJS0ZWi.jpg7.jpg  
nbujyp.gif 
 

 

  
 

 

kwan201314
暱稱: 追尋~kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-01
2008-04-30
2008-04-26
2008-04-21
2008-04-16
文章分類
全部 (394)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*昕昕豬個日記^^
bobo日記 __◆°
B敏既xg>﹏°×
珈既xg,;:[◆
小K既XG..○;O↗
牙may日記×...'[▍
牙而既日記°||||■
牙希個日記[[*×+.*
牙筠既xg﹏°×◆
肥嘟既xg''' °*...
梁麗日記]]
敏敏B日記]]
糖既XG█*╮°
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 394
留言總數: 482
今日人氣: 13
累積人氣: 17716
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
Today is 2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天


2008-01-26

今朝10點就醒左lu 12點出門口..

之後就唔知痴左邊條線 係到喊lo

超低B 其實我係傻架 可以唔洗理我]]

之後去NEWAY唱K 係到玩蛋糕 HAHA

唱歌的時候更KAI 笑到我死了...

5點幾走搭MTR去德屋企 搭車的時候又是KAI的

去佢屋企食BB整既蛋糕 很好味的

之後番到屋企都7點幾LU..

P.S: 多謝小輝輝的銀包

       多謝婷& B敏的CHIP&DALE杯

       多謝BB既蛋糕,電話繩,33,耳環

       全都很喜歡 特別是蛋糕 我知你用了很多時間整的 嘻]]

       最後緊係要多謝大佬德份咁正既生日禮物LA 你咁既野都諗得出

       我話俾你聽 我堅係要俾個服字你...

       多謝今日提早同我講生日快樂的人 HAHA]]

       遲D先PO相吧...

       仲有兩日尼...]]

      

今日時間係:2008-01-26 09:12 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

YOU ARE MY HUSBAND]]

 

m10563637_6NyhcKRRzNIY.gif
 

 

 

 

 

  

 






訪客留言 (返回 kwan201314 的日誌)


```丫希=] 於 2008-01-28 08:35 PM 發表:
hap! b day..
t0紙巾..=]
be happy laaa```
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:
 THZ喔..
  知道了]]
Posted at 2008-01-28 10:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ws6c19 於 2008-01-28 12:32 AM 發表:
嘩"
你同你公老好sweet牙>3路過 xDD"

A BIG CM FOR YOU!! =]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:
 THZ 喔..
 嘻]]
Posted at 2008-01-28 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙而\|* 於 2008-01-27 05:20 PM 發表:
cm=]]
開心就好啦*
見到你喊個陣仲以為你老公蝦你tim"哈*
我遲d補番禮物...而家有經濟困難-0-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙而\|* 於 2008-01-27 05:19 PM 發表:
cm=]]
開心就好啦*
見到你喊個陣仲以為你老公蝦你tim"哈*
我遲d補番禮物...而家有經濟困難-0-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:
 哈...
 咁搞笑 點會尼
 55..好牙]]
Posted at 2008-01-27 06:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



老公bb=] 於 2008-01-27 12:58 PM 發表:
老婆bb 估唔到咁快26號lu--
如果日日都係26號就好啦! 哈=]
我永遠都要同你攪生日 love u
你喊個陣真係攪到我唔知點算! 係咁問你 你就係咁拎頭
玩cake個陣我好似冇俾人整過哈=] (太醒lu)
我都知個cake好食架啦! 下次我地一齊整啊!--
不如新年啊!好唔好啊?
個禮物你鐘意就得啦! 好開心啊! 好怕你唔鐘意--
我愛你啊老婆bb! 哈=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:
 哈..係就好牙
 好牙 你話架..
 車...你坐得遠姐
 哈...睇下得唔得先LA
 55...點會唔中2牙
 嘻嘻]]
Posted at 2008-01-27 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



黎黎~~ 於 2008-01-27 11:35 AM 發表:
halo ^&^
cmcm ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:
 THZ喔..
Posted at 2008-01-27 06:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



B敏 於 2008-01-26 10:03 PM 發表:
haha , 唱個時笑到死
仲要想笑 , 笑唔出聲
先至kai wo , haha =]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:
 係LO..
 你都知KAI尼..
Posted at 2008-01-27 06:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]