1.jpg397513950_bWvdMSF1Oakz.jpg
           1.gif
 
 191778906250824_YGwUDzJS0ZWi.jpg7.jpg  
nbujyp.gif 
 

 

  
 

 

kwan201314
暱稱: 追尋~kwan
性別: 女
國家: 香港
« March 2019 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-05-01
2008-04-30
2008-04-26
2008-04-21
2008-04-16
文章分類
全部 (394)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*昕昕豬個日記^^
bobo日記 __◆°
B敏既xg>﹏°×
珈既xg,;:[◆
小K既XG..○;O↗
牙may日記×...'[▍
牙而既日記°||||■
牙希個日記[[*×+.*
牙筠既xg﹏°×◆
肥嘟既xg''' °*...
梁麗日記]]
敏敏B日記]]
糖既XG█*╮°
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 394
留言總數: 482
今日人氣: 26
累積人氣: 18257
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
Today is 2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


2008-02-01

今朝凍得不想起床尼...

M X2 TEST 溫完又唔記得哂...

CH X2 悶到想死..

ENG X2 不停地抄NOTE..

BF SD左陣MSG就聽書喇...

德育 睇"我的馬拉松" OK LA

 不過MISS係咁停 搞到都未睇完

放學WIF BB 番教會搵君E補習

發覺原來自己十分大意 明明是識的 但就是衰大意...HAHA]]

6點幾就番屋企LU..

P.S: 我知你很有決心的

 對不起 我近排對你好像有點不同

 但不是對你變了 可能係識得耐左 以為自己也頗了解你

 但好像不是尼 還有很多地方要去學習要去互相了解

 我會慢慢學習的 給我一點時間吧]]

今日時間係:2008-02-01 10:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

YOU ARE MY HUSBAND]]

 

m10563637_6NyhcKRRzNIY.gif
 

 

 

 

 

  

 






訪客留言 (返回 kwan201314 的日誌)


happyshukmei 於 2008-02-04 09:22 PM 發表:
cmcm~
祝你新年快樂^^
記住要開心呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:
 THZ...
 55..知道了]]
 你都要喔..
Posted at 2008-02-05 04:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



糖 於 2008-02-04 04:03 PM 發表:
Cm*)喔
好耐都冇泥啦
sorry*=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:
 HAHA..唔緊要LA
 嘻]]
Posted at 2008-02-05 04:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kelvinhui 於 2008-02-03 10:21 PM 發表:
CM U'' 丫^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:
 THZ..
Posted at 2008-02-05 04:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



B敏 於 2008-02-02 09:59 PM 發表:
做咩呀你 ???!!
講埋呢d野既 ??!!
唔好亂諗呀 !!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:
 冇野喇..
 HAHA]]
Posted at 2008-02-05 04:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



windy2006 於 2008-02-02 09:15 PM 發表:
cmcm你>_新年快樂!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:
 THZ..
 你都係喔]]
Posted at 2008-02-05 04:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



baBe42 於 2008-02-02 07:36 PM 發表:
cmcmcmcm';]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:
 THZ喔..
Posted at 2008-02-05 04:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



老公bb=] 於 2008-02-01 10:21 PM 發表:
傻瓜..考試記得複卷啊! 唔好再錯大意啦!
同我maths都係成日錯大意! 哈=]
唔係既! 可能識得太耐姐! 慢慢去學習啦傻豬!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE:
 知喇...
 55..我會架喇 HAHA]]
Posted at 2008-02-05 04:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]