今日終於唔眼訓啦>v< 好開心呀! kaka~~ lunch ally冇同我地食..
唯有同yanmi撐木台腳啦..哈哈.. yanmi食完民記,仲要食餅餅-口-
yanmi終於番泥啦..哈哈(其實係佢唔記得bring錢,冇錢食早餐.嘰嘰)
cooker煮野食..俾人讚唷>v< 話我係賢妻良母...kaka!
不過-- 讚完就立刻煮衰左..唉唉... 聽朝ally唔同我番呀...
希望見到佢啦...(唔係ally -口- )