今朝一起身..超凍呀! 想著長"就"出街....又俾呀ma罵-口-""
去完遵理...就諗住買巨商安裝啦...點知又賣晒 -口- 好耐冇玩lu...
番屋企睇番11點做既5c班新人王... 睇到喊- - 搞錯呀.. 集集都咁感人...
如果e個世上真係有d咁好既呀sir就好啦!