今日個arm好疼 -3- 嗚嗚...””
fm堂超好笑..我地傾傾下傾到側田.. 咁我就問呀bear
佢作過d咩歌..佢話jace果隻碟都係佢作...我地就呆晒..
變個係jace? 原來係Janice囉-v- 笑死我地..kaka
之後坐輕鐵..見到粒麥提莎滾泥滾去..笑死-- 笑到面都紅晒lo -v-””