好唔唔唔開心呀!死人頭! 咁既死人budd 我溫得咁辛苦!
佢竟然出埋果d我都唔識!冇拿拿冇左11分! 好唔開心呀...嗚嗚
小yan...happy birthday呀!!!!
大個女呀....!! 要溝番條啦....哈哈...(學呀岑) -v-