HEEHEE....太懶啦...又冇打日記啦..."
就泥考完試試啦...仲有一日咁多多啦>v< 要加加油呀!!
日記唔同左呀@口@ 自己都嚇左一跳....好唔同呀...."
用得唔多慣tim =3= 琴日去左牙醫度.... 鑲左粒粒啦>口<
好樣衰呀!! 我唔要出街見人啦!!! 又痛wo -.- 星期2又要鑲埋下面...
做人已經冇意義啦-3-