今朝聽到個好不幸既消息,,, 雖然我對mrs 吳既認識唔係好深,,, 但係佢係一個好好既老師
聽ally講佢改作文係好有心機... 每次見到佢... 同佢菊公,,佢都會好開心咁笑住對我點番頭
miss可能唔記得我個名... 但係佢竟然會認得我.... 好感動>~< miss,,, 希望你來生會健健康康丫,,,
第一日... 手軟腳軟咁=口=** 果個咁既死人郭君0,, 起人地減緊既時候...一時話要減埋一份..
一次又話要增肥=口= 服左佢... 學古箏!!! 終於有新歌na....!!! 十萬個感動!
|