今日冇咩特別事發生@v@ 不過sc d人話因為mrs 吳一事... 所以今年既鬼屋
唔會太恐怖=3=*** 岩岩睇牙... 悶到抽根=口=!! 6點睇... 5點去到...
等左足足1粒鐘,,,, 好採有shoon同亞綸陪我ja >v< 話說,,,, 今期yes (出左幾日)
有shoon... 於事就第一時間買左na@v@ 點知!!! 竟然有埋飛輪海!!! 哈哈
仲有p女既一張相>v< 果個p女仲要係panda即係小蜜.... 哇哈哈!!!