今朝好眼訓,,, 上pe堂..mary超搞笑.. 哈哈,,, 見到隻白鴿冇左一隻腳
好慘呀.... 成日聽住君0去笑mary... mary差唔多堂堂都俾君0串... 真係慘...
哈哈,,,~~ 岩岩番到屋企訓覺... 點知呀媽又狂嘈住我.... =v=