岩岩決定用xanga啦@v@ 好緊張耶... 其實我用xanga唔係想識人...
好驚會有人冇啦啦add我,,, 但係用xanga的確方便好多耶>v< 哈哈
不過點都好na... 我的xanga : miss_kyu
哈哈,,, 第一日去英皇,,, 搞笑=口=