沉日勁仆街..12點幾上床訓覺..點知3點幾先訓得著..搞到我今日勁眼訓..凸..
今日勁唔想全方位呀...去到嘉道理..勁悶..又勁熱喎..一d都唔好受呀..
之後返到黎學校..就食飯..勁難食..乾炒牛河..最憎嫁啦..
食完之後又要做報告喎..勁煩..
3點幾度就放左...放左之後就同儀,珊去左”好好”度食糖水..
食完就去大中行..買左d野啦..之後去m記坐下..又陪儀買電話繩..
之後就陪儀行路返屋企..7點幾度就返到屋企lu..沖涼..玩電腦..拾好聽日返學既野..一定重死呀..