今日本身諗住行路嫁..但因為整頭整遲左..所以7:50分先落去搭的士...
今日平時無返個d都返齊曬啦..︿︿
今日堂堂都好開心...同宋旗傾計傾得勁正呀...又好笑喎..
之後maths堂派卷呀..但係我一d都唔膽心..因為我一早已經知道自己幾多分啦..
但都好開心..合格呀..︿︿
放學個陣就分組傾全方位學習日既野...
唔知點解個陣我勁唔開心..勁燥..不過我都知係咩原因既..
今日唔洗練歌..好正呀..︿︿
放學就留係課室做功課...做完之後見得閒..就諗住睇下『*』..
但去到見唔到佢呀..之後就睇下人地打波啦..
返到班房....???︿︿開心到我..我即該去樓梯度...(唔可以講得咁出面既)..
之後睇睇下..見到chloe做和事佬喎..仲拉埋我走...個陣勁無奈..勁唔想去囉..
不過又廢時講出口啦..之後就跟左chloe去lu..
搞掂好哩件事之後..我就繼續係樓梯...>3<..之後上返班房..搵埋文佢地就走lu..
文&程就行令一邊返屋企..我同珊就去左大中行下..之後行完就去左m記度坐下..食下野..
又見到xxx啦..︿︿佢仲對住我笑添..
食完就搭71B返屋企lu..返到屋企..玩電腦..打日記..
宜家對住你真係充滿心酸既感覺..好憎一心二用既你呀..
|