| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 11 日 星期六 |
 | |
| 賣旗 |
今日7:00我起咗身la∼之後整下D野∼跟住7:30就走左門口LU∼係路上好似冇地間學校D人∼∼好似得我一個人咁∼不過之後西彤打電話比我∼叫佢我等埋佢∼之後我係輕鐵站等佢LU∼之後佢還未到∼見到儀姐同KIT姐∼之後同佢地講左早晨∼KIT姐問我做咩琴日唔返?我就......之後佢嚟左啦∼之後同佢一齊返學校LU∼我仲諗住同AGO返TIM∼算啦∼都係一樣姐∼唉!!本來答應左西彤同佢一齊賣既∼不過我比面AGO!所以先唔同西彤一齊賣∼不過,都唔可以啦!因為我地大家都唔同班∼所以地方都唔同,最後佢都同左西彤一齊賣∼我就同左麗而妹一齊賣..唉∼死楊狗財途中向人賣旗∼好一隻狗∼哈哈哈!笑死我呀!之後,去左賣旗LU∼賣到11:45分∼我同我阿妹一齊去左元朗匯豐銀行度交$!!之後,打電話比西彤∼問佢係邊度?之後去左K房度∼唱度好無聊既一次∼本來西彤想做咪霸既∼不過有阿欣佢地就唔敢啦∼唱到3:00∼走人LU∼待續.......
|
|
刊登時間︰2006-03-11 11:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 104 | »
|