| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 22 日 星期三 |
 | |
| 返學~~ |
今日又係返學呀∼∼唉...今日中文堂默書∼∼我拎左80分∼咁算有D交代啦∼二月十五號果日放學要測驗∼MISS張派返上次份卷∼當MISS話全班只有一個人唔合格∼我仲以為自己係唔合格果個∼好彩,我合格,29份∼好開心希望下次再努力啦∼∼放學後,MISS CHAN留低問我D野∼唉∼死人頭唔比我返工呀∼之後,傾左一兩句就走左LU∼之後落左二樓搵AGO佢哋..之後,阿FA回返封信比我∼∼之後同左AGO走左LU∼我去左AGO屋企溫書呀??之後六點半返到屋企LU∼唉..聽日放左學去禮堂測驗呀?搞到5:15分先放學∼聽日考中作呀??>﹏<”
|
|
刊登時間︰2006-02-22 07:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 104 | »
|