離開...可以令身邊的朋友忘記他,但他不會忘記他們.
離開是多麼的令人傷心
kwan_1996913
暱稱: K.O.3
性別: 女
國家: 新加坡
地區: 其他地區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
哇!!幾耐冇玩qooza啦?...
嘿嘿!!~~~大家好!!!!!
學馬拉話!
今日我生日啊!!^ ^
填無聊既問卷....
文章分類
全部 (26)
在新加坡 (21)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 55
今日人氣: 0
累積人氣: 665
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 13 日  星期四   晴天


終於合格啦!!! 滿足 分類: 在新加坡

哈哈!

我數學小測終於合格啦!!!

13.5/20.

呵!

真係好想當場大笑!!

雖然唔係好高分....

但係我冇咁做,

因為會覺得好樣哀.....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HAY!

大家!

真係唔好意思囉!!

我成個月冇打BLOG,

為左我自己既同情心,

我就同你地講E一個月發生左既事啦!

不知不覺間,

我已經在新加坡讀書讀左一個月啦,

在E一個月,

我......

剩係識左五個朋友.

唉.....

同大家講反,

我識佢地既經過啦!

第一個朋友佢係一個男仔,

因為佢識講廣東話,

所以我地就傾,傾,傾,

咁就變左好朋友啦!!

唔知大家有冇係奈到,

但係,

我都要講第二個朋友既經歷.

首先,

我要同大家講一下新加坡既反學制度,

新加坡既每一間學校都一定要學生參加一樣課外活動,

而且,

新加坡每個星期五都要參加課外活動.(全日)

講反第二個朋友,

我同佢就係識在課外活動的,

雖然佢唔識講廣東話,

但係佢講普通話,

所以都可以做到朋友.

仲有,

佢係女仔.

其餘果D都係女的,

點解會做到朋友呢?

因為佢地自己過黎聊我先的.

好!講完朋友啦!接下來就講成績啦!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

成績方面,

就係咁既:

哇靠!

真是他媽的屎!!!!!!!

中史,地理,數學等,

每科都係用英文教的...

當然,

除左中文之外.

因為每科都係英文教既關係,

所以我日日上堂都唔明老師UP咩,

搞到我日日都發呆,

今日呀!

上數學堂既時候,

老師叫我答問題,

我吓都狂飆冷汗,

因為我唔知點講英文,

好彩!!

有D自以為是既人講左答案出來,

我先保住左我既小命啊!~~~~~~

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

好啦!

大家,

我就暫告一段落,

之後再傾啦!

886!



2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


兩次數學小測唔合格?! 傷心 分類: 在新加坡

大家好!

8日冇打BLOG,

係咪好掛住我呢?

其實,

在E 8日裡面,

我認真咁思考左一下,

我既然已經決定左在新加坡讀書,

咁解我仲要打BLOG呢?

之前我打BLOG既原因係因為要交德貞功課,

唔係一時起興.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

講反數學小測,

大家記唔記得我之前話過我要去一間中學筆試GE,

一份英,一份數.

結果出左啦!

就係兩個都唔合格!

我堂堂德貞數學全級總學期成績第二名,

居然在新加坡拎唔合格?!!~~

這已經傷害左我小小既心靈....

但係,

上天並沒有同情我,

反而仲比多一次打擊我,

上個星期五,

老師無啦啦話要小測,(果時第一次上數學堂)

咁我冇計,

唯有測囉!

今日我拎反份野,

8.5/20

唔合格....

我既心靈已經嚴重受損.

-----------------------------------------------------------------------------------------

我HOPE你地唔好忘記我,

咁我既心靈都可以好反小小....



2009 年 7 月 5 日  星期日   雨天


又去買野! 鬱悶 分類: 在新加坡

今日,

我10點就出左街,

我地食左BURGER KING後,

就去左買校服,

買完校服之後就已經1點幾,

所以,

我地又去左食午餐.

跟住我地就反歸LU!



2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


唉! 無奈 分類: 在新加坡

大家!

唔好意思,

我今日唔打野.

 



2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


去考筆試! 不滿 分類: 在新加坡

我今日去左另外一間考試,

果間係考筆試.

我早上十點就去到,

跟住有一個老師比左一份英文卷我,

英文卷係考作文,

佢地有五個題目比我選,

我五個題目中,

有三個唔明咩意思,

唯有簡一條心較易既題目.

題目係:An unforgettable day with my family

唉!

用左40分鐘作.

考完英文之後,

就考數學,

數學卷有7頁,

因為新加坡既數係用英文,

所以我在頭果兩頁既數有D唔明,

跟住之後果D都識啦!

但係我估我都會唔合格....

唉!

真失敗!!

冇面見人....