| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 13 日 星期四  |
終於合格啦!!!  |
分類: 在新加坡 |
哈哈!
我數學小測終於合格啦!!!
13.5/20.
呵!
真係好想當場大笑!!
雖然唔係好高分....
但係我冇咁做,
因為會覺得好樣哀.....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HAY!
大家!
真係唔好意思囉!!
我成個月冇打BLOG,
為左我自己既同情心,
我就同你地講E一個月發生左既事啦!
不知不覺間,
我已經在新加坡讀書讀左一個月啦,
在E一個月,
我......
剩係識左五個朋友.
唉.....
同大家講反,
我識佢地既經過啦!
第一個朋友佢係一個男仔,
因為佢識講廣東話,
所以我地就傾,傾,傾,
咁就變左好朋友啦!!
唔知大家有冇係奈到,
但係,
我都要講第二個朋友既經歷.
首先,
我要同大家講一下新加坡既反學制度,
新加坡既每一間學校都一定要學生參加一樣課外活動,
而且,
新加坡每個星期五都要參加課外活動.(全日)
講反第二個朋友,
我同佢就係識在課外活動的,
雖然佢唔識講廣東話,
但係佢講普通話,
所以都可以做到朋友.
仲有,
佢係女仔.
其餘果D都係女的,
點解會做到朋友呢?
因為佢地自己過黎聊我先的.
好!講完朋友啦!接下來就講成績啦!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
成績方面,
就係咁既:
哇靠!
真是他媽的屎!!!!!!!
中史,地理,數學等,
每科都係用英文教的...
當然,
除左中文之外.
因為每科都係英文教既關係,
所以我日日上堂都唔明老師UP咩,
搞到我日日都發呆,
今日呀!
上數學堂既時候,
老師叫我答問題,
我吓都狂飆冷汗,
因為我唔知點講英文,
好彩!!
有D自以為是既人講左答案出來,
我先保住左我既小命啊!~~~~~~
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
好啦!
大家,
我就暫告一段落,
之後再傾啦!
886!
|
2009 年 7 月 13 日 星期一  |
兩次數學小測唔合格?!  |
分類: 在新加坡 |
大家好!
8日冇打BLOG,
係咪好掛住我呢?
其實,
在E 8日裡面,
我認真咁思考左一下,
我既然已經決定左在新加坡讀書,
咁解我仲要打BLOG呢?
之前我打BLOG既原因係因為要交德貞功課,
唔係一時起興.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
講反數學小測,
大家記唔記得我之前話過我要去一間中學筆試GE,
一份英,一份數.
結果出左啦!
就係兩個都唔合格!
我堂堂德貞數學全級總學期成績第二名,
居然在新加坡拎唔合格?!!~~
這已經傷害左我小小既心靈....
但係,
上天並沒有同情我,
反而仲比多一次打擊我,
上個星期五,
老師無啦啦話要小測,(果時第一次上數學堂)
咁我冇計,
唯有測囉!
今日我拎反份野,
8.5/20
唔合格....
我既心靈已經嚴重受損.
-----------------------------------------------------------------------------------------
我HOPE你地唔好忘記我,
咁我既心靈都可以好反小小.... |
2009 年 7 月 5 日 星期日  |
又去買野!  |
分類: 在新加坡 |
今日,
我10點就出左街,
我地食左BURGER KING後,
就去左買校服,
買完校服之後就已經1點幾,
所以,
我地又去左食午餐.
跟住我地就反歸LU! |
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
唉!  |
分類: 在新加坡 |
大家!
唔好意思,
我今日唔打野.
|
2009 年 7 月 3 日 星期五  |
去考筆試!  |
分類: 在新加坡 |
我今日去左另外一間考試,
果間係考筆試.
我早上十點就去到,
跟住有一個老師比左一份英文卷我,
英文卷係考作文,
佢地有五個題目比我選,
我五個題目中,
有三個唔明咩意思,
唯有簡一條心較易既題目.
題目係:An unforgettable day with my family
唉!
用左40分鐘作.
考完英文之後,
就考數學,
數學卷有7頁,
因為新加坡既數係用英文,
所以我在頭果兩頁既數有D唔明,
跟住之後果D都識啦!
但係我估我都會唔合格....
唉!
真失敗!!
冇面見人.... |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|