| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 13 日 星期六  |
-口-好火  |
分類: 未分類 |
今日9點半到比呀哥一個電話嘈到我起左了v___v
咁就開始我既1日啦
之後11點糖紙叫我出之後我應成左
今日去左沙龍
悶死我啦v3v不過今次都系我最後一次去沙龍!
之後比便衣查老新
熱到傻系咁
之後搞左好耐就走左
番屋企..之後番到屋企就換鞋-口-
換完又出去8點幾先番屋企v3v
我今日番屋企又見到個隻肥肥的狗狗=v=
勁可愛囉 下次影相比你地睇哇-3-
我今日張我心低個的說話講左出黎唔知佢收唔收到尼?!
旦我知佢封左我MsN..不過我好希望佢收到...
T0:成
我知你封左我msn..但系我知你放唔低呀敏重鍾意佢...我唔明我做錯左的咩你要咁對我...你知唔知我同你一齊真系好認真架..如果你同佢一齊真系開心既我真系唔介意的...只要自己鍾意既人開心自己都會開心..你開心既時候可能已經唔記得我..你唔開心你可以搵我我可以陪你..你記得嗎?你最後系msn問我我愛的是誰我依加答你..系你丫...我會記住同你一齊開心既日子我永遠都唔會忘記架...也許我們不能在一起也可以做知己...黃先生我要你過得開心 吾比你哭泣 答應我最後的請求 好嗎?!
By;君儿
你要記得錯過;]` 最深愛你那位正是我<3''
她只不過是<3''°[[|是不夠愛你的一個}),..
|
| 發表時間:2009-06-13 10:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我不是覺得累;;; 是我覺得佢地也不識合我-,- 可能尹生以不愛我了;; 我哭了;;佢會理我嗎!?
|
網主回覆
嗯=V=
我累了再也不能去遠的地方=口= Posted at 2009-06-14 10:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|