傷痛一定會隨著時間逝去
唔留cm就走者
咒您衰500年+日日出門都踩屎!

 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2008 年 9 月 23 日  星期二  


氣到個不行 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

今日

被陳文俊係咁敲個頭

嗚...

好慘呀

敲到勁痛

放學又跑走左

聽日佢夠膽就唔好走

我要敲爆佢個頭!!(好像有點偏激=.=)

今朝早

勁黑仔lo

搭巴士個陣

楊東儒坐係我隔離

on9 ga佢都

放學有颱風

行到去富東搭車

條隊長到去地鐵站都唔止

排勁耐先上到車

跟著去左買YAMAHA ge B笛

$$28一支

買左兩支

E+好大雨

應該唱兩首歌

就係南卷媽媽的"下雨天"同黒girl"晴天娃娃"

"下雨天了,怎麼辦,我好想你!"

 

 

"我的天空靜靜的在下雨,我最愛的你去哪裡?"

 

定係話係櫻井弘樹在哭泣?

E+去睇小說先

發表時間:2008-09-23 09:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2008 年 9 月 16 日  星期二  


創作靈感快回到我身邊 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

還記得嗎?

我問我自己

還記得你說過的每句話嗎?

我想,

應該吧!

那...

你呢?

你記得我說過的每句話嗎?

我想,

不會喔!

你怎麼會記得呢......

(閱讀全文)

發表時間:2008-09-16 06:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


kwanbabii
暱稱: 龜
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
我的小乖乖=)旻佑
網站連結
薰寶無名
煜煜無名