| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 6 月 13 日 星期二  |
| 倒數7日! |
分類: 未分類 |
今日考宗教AND作文"""
宗教 ,系背到我仆街既金句牙,,我愛你牙*
作文 ,吾系太識作,吾lun理佢啦,
考完 ,,上6摟考音樂,同葉葉唱jiLL既歌"
唱完,,同葉葉,寶寶,卓A打的的去藍田 ,,20大元`
去左M記食野 ,,3個餐4個食,,
坐我地隔離班女系到啤9住哂WO,[有個系小學果個簡瑋瓊]
甘佢地啤我地,甘我地咪diu佢老母囉"""超搞gap WO*
跟著系匯景行 ,,行左冇幾耐,,葉葉同寶寶都要走啦,
我同卓A系匯景行多陣,跟著有個大發現
就系 ::我發現我電話漏左系school ,,甘lun仆街既?!
跟著返KC拎返啦梗系 ,,行到KC門口,
哇 ,,好lun驚,,我見到我牙爹架車系我學校門口,,
原來吾系 ,,嚇lun死我= 333="
拎完電話 ,,同卓A系APM行左陣,跟著返藍田,,
WOO,我系大眾諗著睇野啦 ,,見到大眾個電視有EASON,,
甘我就好似個ON9婆甘企系到睇,聽左2首歌,
Shalk We Talk +最佳損友*
PS""""吾該丫大姐 ,,冇人話你錯哂架,系你自己講架咋,,
DON'T屈我 ,,are u ok?!
講緊劉小姐""[NO劉希],,唔該D人唔好自認啦*
|
2006 年 6 月 12 日 星期一  |
| 倒數8日! |
分類: 未分類 |
今日同葉葉系OK等,,我又遲過佢=33="
一開波就系考地理,,我覺得都OK易,,
梗系啦,,溫過書,系吾同D架BO,,
跟著小息,諗著出去架嘛!
個MISS CHAN又話比出,點Q知都系要系學校個半鐘,,煩!
跟著11點考普通話,,勁多果D [ONG ANG]都吾識>V<"
考完去左卓A屋企,,又系一段山長水遠既路-V-"
睇碟 + 玩佢部腦,, 3:30走
同MAMA去姨媽屋企! SO BORING"
[走 ,,我沒有阻止理由!*] |
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
| 聽日考試* |
分類: 未分類 |
聽日大考啦,要溫書啦!*
今次一定吾可以全班最尾甘樣衰架啦=33 =
卓A,, 最尾留比你啦,哈 |
2006 年 6 月 10 日 星期六  |
| 撐森美小儀!* |
分類: 未分類 |
http://www.petitiononline.com/sofab2/petition.html
撐森美牙!!>33<"
冇得聽架勢堂啦.V.""
其實佢地都系玩下姐,,
唔洗搞到甘大獲牙?!
上次黎斌仲話森美好多餘果D野TIM,,
食屎啦唔該>"""<""
好彩仲有1516姐,
咪廣管局個電話比我打爆TIM牙,,
D投[數]既師奶8婆好KAI囉,,
唉,,仲知就勁唔鋸啦! |
| 回某人既日記,, |
分類: 未分類 |
睇左某人既日記,想講D野囉,,
我唔知你系講IVY定講我囉,,
不過講邊個都好啦,
淨系想講返,,
如果你同佢真系FD既話,,咁就算佢同1D既人一齊,
我相信你都有本事搶返佢返黎囉,,
如果我FD真系冇返,我系會搵人陪牙,甘點?
但系至少我FD有返果陣時,我唔會甘CHEAP,,
當人地透明囉,,
你話咩咩咩成個細路女甘,我相信唔系講我既,,
旦如果真系講我的話,我只想講一句,
我覺得你思想唔系比我成熟得多WO!
同埋牙,,你唔好以為自己好了解我地啦 ‵
你又知我地冇拎個心出黎,,
我一定有囉,,不過睇下對邊個啦 "
點解我地唔拎真心對你?!
你就要睇返自己既行為啦,唔該!
唔好話我話你啦,我相信尼班覺得你賤既人都多囉,, |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 36 | »
|