今日去咗我大伯父嘅緍禮真係好累呀!
早上, 一上完國畫堂, 食完野就出去。
下午, 由5:00p.m.到11:00p.m.都係坐洒店個到。
夜晚, 食野in the 酒店到。
洒店果然係酒店,D野都高級D。
重要係每枱都有一個服務人員。
當有食野上枱時他們就會夾D野食係D碟到,
夾完之後我們自已拎隻碟D野食食!!