
今日..
我再度因為契媽(白痴)既勸告而番黎打日記xdxd
好啦.等我講下今日有d咩好笑先啦..
今日..小息既時候..
死暴龍(智障)佢係度整我..
之後我就話:咪戀整啦.仆佳![內容稍作了修改,,因為某熒話我個blog打粗口唔好..]
之後智障竟然串我..
不過佢串得超好笑囉,,
佢話:仆佳係咁仆架(加上動作)
果時我真係笑佐-w-
kai子 & 白痴佢地係一邊睇都笑佐
因為果刻既暴龍加上果個動作真係超級好笑!
xDDDDDDD~笑爆-w- (有意想知佢做咩動作可係學校問我xd)
好了=w=笑完了..該冷靜下來了xd
以下落黎..
係我吾開心既地方..
今日..我見到佢>_<(第一堂係同一科)
但係亦都見到佢後面個女仔叫佢xx(兩字相同的叫法)
果時我有d吾開心呀:[
其實我好想同佢做番fd架>.<
不過佢就好似吾想同我講野咁..
搞到我都吾知點做好..
有時撞親佢都覺得好尷尬..
點算>_<
我知佢可能吾鍾意我..
不過比起佢吾鍾意我..我認為迴避係一件更加難受既事...
算啦..都係吾講d吾開心既事啦>_<
跟住落黎講d黑人憎既人`
某個人好黑人憎哇>_<
佢講人壞話不凸止..
仲要係人地背後講先衰(姐係凸登企係你後面講,,比你聽到果種)
我覺得佢真係超黑人憎囉.
我E世人最戀憎果種人.
講人壞話已經衰..
仲要做到係你後面講..
驚死全世界吾知佢講緊人壞話咁囉.
黑人憎!!
跟住落黎..終於到佐大家都期待既部份~~
就係......
`歡迎下次再臨 & 請留下你寶貴的留言-v-完xd" |