@﹏@真的這麼憎恨我嗎,這麼不想和我說話嗎~﹏~
歡迎~!
請貴客留下你寶貴既一言吧@.@
 

 

kwankwan3536
暱稱: 呀君
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-07
2009-08-31
2009-07-02
2009-06-16
2009-05-29
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 68
今日人氣: 0
累積人氣: 2151
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 21 日  星期四   陰晴不定


2009-05-21 分類: 未分類

 

心中所想猶如幻影..

最近..我同我既fd(吾包括學校fd)都黑仔都爆-__________-

1:我fd既好朋友過佐身( -口-過佐身果個吾係我!! )

2:個個都病病地...

3:搵工搵吾到.有工既就被人炒....

等等.....

總之就黑仔啦-3-

仲有...

最近我覺得自己有好大壓力=3=

吾多想讀書了- -

真係吾明數學呀.英文呀.果d科學咁多野做乜`

例如:數學科學用希羅計3角形面積=口=

乜大個佐要計ed野架咩-3333-`

同埋吾係底x高除2咩,,以前明明係咁學架嘛-3-

仲有普通生活都吾會無啦啦要你計啦下化-口-

d老師搞到我做學生既好鬼累囉.

then,,

我覺得前排學校超級過份>x<

佢地班校長.老師就有冷氣用..

但係前排我地學生就吾比開冷氣= =

超無奈..

不過好彩過佐唔知有無半個月就有人去投訴-3-

其實我等佐有人去投訴好耐-v-

而家終於有番冷氣..好感動T3T

不過就黑仔佐-o-

究竟我幾時先有運行架-0-

又話今年雞年小吉既`

而家吾信啦-3-黑仔都痹""

衰人風水師去x膠叉yz!#!%@^&*^&*啦...

其實今日打日記都無乜好打-3-`

所以悶佐d..吾好意思xd

2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


2009-05-03 分類: 未分類

心中的童話

今日,,我上網既時候..

比我發現佐一篇超級感人既短篇小說..

我知道各位可能都吾鍾意睇小說..我亦都一樣..

不過我真係覺得E篇小說好好睇..好動人..

所以我都希望你地睇下同埋可以鍾意E篇小說....

http://hk.geocities.com/carrie0316/lake.htm

故事既題目係雪狼湖..

係一個好令既名@v@

希望你地鍾意啦>_<

2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


2009-04-30 分類: 未分類

 

今日..

我再度因為契媽(白痴)既勸告而番黎打日記xdxd

好啦.等我講下今日有d咩好笑先啦..

今日..小息既時候..

死暴龍(智障)佢係度整我..

之後我就話:咪戀整啦.仆佳![內容稍作了修改,,因為某話我個blog打粗口唔好..]

之後智障竟然串我..

不過佢串得超好笑囉,,

佢話:仆佳係咁仆架(加上動作)

果時我真係笑佐-w-

kai子 & 白痴佢地係一邊睇都笑佐

因為果刻既暴龍加上果個動作真係超級好笑!

xDDDDDDD~笑爆-w- (有意想知佢做咩動作可係學校問我xd)

好了=w=笑完了..該冷靜下來了xd

以下落黎..

係我吾開心既地方..

今日..我見到佢>_<(第一堂係同一科)

但係亦都見到佢後面個女仔叫佢xx(兩字相同的叫法)

果時我有d吾開心呀:[

其實我好想同佢做番fd架>.<

不過佢就好似吾想同我講野咁..

搞到我都吾知點做好..

有時撞親佢都覺得好尷尬..

點算>_<

我知佢可能吾鍾意我..

不過比起佢吾鍾意我..我認為迴避係一件更加難受既事...

算啦..都係吾講d吾開心既事啦>_<

跟住落黎講d黑人憎既人`

某個人好黑人憎哇>_<

佢講人壞話不凸止..

仲要係人地背後講先衰(姐係凸登企係你後面講,,比你聽到果種)

我覺得佢真係超黑人憎囉.

我E世人最戀憎果種人.

講人壞話已經衰..

仲要做到係你後面講..

驚死全世界吾知佢講緊人壞話咁囉.

黑人憎!!

跟住落黎..終於到佐大家都期待既部份~~

就係......

 

 

 

 

 

`歡迎下次再臨 & 請留下你寶貴的留言-v-完xd"

2009 年 3 月 27 日  星期五   晴天


2009-03-27 分類: 未分類

勁走裝備```笑

琴日發生佐件好搞笑既事xd;

晏就既時候>3<

kai子同白痴話要去wc,,

咁我同弱智就係樓梯口度等佢地...

果時樓梯口果度都幾多人下=]

之後某某人唔知做乜行過黎=)

仲要大聲叫佐句"勁走裝備!" <<

then唔知佢係唔係諗住除眼鏡型d,,

定係佢唔小心撞到..

佢副眼鏡由6樓跌佐落禮堂旁邊個小雨亭xp

after佢即刻衝佐落去xq''ha

果時我地果度d人都狂係度笑`

差D笑到碌地@v@

因為真係好好笑~~haha

之後kai子同白痴佢地番黎既時候'

我地就一齊落去食晏`,

去度2樓'`姐係禮堂果層,,

我地見到副眼鏡係度笑,,

之後某某人竟然無啦啦彈佐出黎仲要講一句:你地竟然笑?!

果時我地一見到佢就即刻閃同笑,,

不過而家諗番起都覺得好笑`

當然事後得知佢執得番副眼鏡,,

不過最好笑係副眼鏡由6樓跌落去都竟然咩事都矛"

真係神奇xDDDD"

2009 年 3 月 18 日  星期三   晴天


好耐無打日記>.< 分類: 未分類

上星期六(14/3)果日我地F.4既去佐文化博物館丫‵>w<

其實之前我地F.2都去過一次架啦@w@

不過我覺得今次好玩多多聲‵‵

因為今次我地周圍去,,去佐一度係講以前d香港舞台架>0<

我地係果度可以試著以前大戲班子d衫,,

我覺得頭飾好靚咪諗住帶下囉-3-

點知一帶落去,,重到死咁濟- -

之後弱智(我地fd既花名,,原著人=kai子- -)仲叫我著埋件衫-3-"

雖然超難頂`不過都算係幾好玩既@x@

好可惜既係好趕時間/x\

我地去到果度其實只係得番1粒鐘玩,,

所以都無乜玩到@c@

希望下次再去都有咁多野玩啦>3<

當然仲有希望時間長dd=3=

不過如果可以去更加好玩既地方仲好>v<

ha,,我好貪的XP"