今日我生日牙!!
哈哈
不過好似冇人記得咁!
原來我是冇人留意的
>3<
最多握握手
一起散散步
你大量
你寬容
你是未來濱崎步
無論是為甚麼都好
首先最錯我的態度
懊悔昨日那麼嘈
然後在霎時之間想起我父母
我也不想記起
為當天襯衫似你 便心急妒忌
其實我都很小器
對不起
只因常常在你附近
便拿著你出氣
原來朋友仔感情再天真
亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人
也記住學會不要緊
原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨
若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人
為何沒有這條校訓
再次握握手
只想你以後
有眼淚
放心流
冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走
彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭
回望著這場爭吵想想
也很醜
唉!
得返廿幾日jai
好吾開心
我好驚同吾倒某人一間中學
(*某人包括好多人)
>w<
吾開心
吾開心
吾開心
吾開心
好好好好好好好好......
吾開心牙
好驚好驚!
我覺得自己真係好激動
可能係因為我太愛你喇
我吾知
我點解會咁話吾係你面前出現
我講左
做倒咩??
我相信我做吾倒囉!? |