| 2006-06-10 |
今日番工工..好唔想番咯..個樣好殘呀...
成晚諗左好多野...有時覺得自己好蠢.只係某放面啦
仲有心痛我張電話卡卡..我想要番個電話卡卡多d咯
家姐整左肉醬意粉..我拎左番工工食..
不過番到去m記都係神不手宿...做收銀..
仲唔記得收人錢先死wo..好在經理唔係度咋
唔係...就死得慘慘慘..
原來無左個電話可以等於無左4肢甘架..
幾時先有番個電話架..快叫老豆去補番張電話卡先得啦
__________________________________
放左工同青青番左屋屋樓下玩..
去左打波..點知阿媽同阿妹都來左wo..
之後我就同青青行左幾圈圈..就番屋屋啦.
傾左一陣電電..無咩心情再傾..所以cut左拒線
sorry啊/我真係無心情傾...唔係有心cut你線架
__________________________________]
我這樣去不是辦法的
我要快點放下他
不要三更半夜痛哭
我真的是一個傻瓜!
|
| 刊登時間︰2006-06-10 11:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|