2006-06-10

今日番工工..好唔想番咯..個樣好殘呀...

成晚諗左好多野...有時覺得自己好蠢.只係某放面啦

仲有心痛我張電話卡卡..我想要番個電話卡卡多d咯

家姐整左肉醬意粉..我拎左番工工食..

不過番到去m記都係神不手宿...做收銀..

仲唔記得收人錢先死wo..好在經理唔係度咋

唔係...就死得慘慘慘..

原來無左個電話可以等於無左4肢甘架..

幾時先有番個電話架..快叫老豆去補番張電話卡先得啦

__________________________________

放左工同青青番左屋屋樓下玩..

去左打波..點知阿媽同阿妹都來左wo..

之後我就同青青行左幾圈圈..就番屋屋啦.

傾左一陣電電..無咩心情再傾..所以cut左拒線

sorry啊/我真係無心情傾...唔係有心cut你線架

__________________________________]

我這樣去不是辦法的

我要快點放下他

不要三更半夜痛哭

我真的是一個傻瓜!

刊登時間︰2006-06-10 11:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 kwanml1990 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]