我每日都在想..5月8日
這個日子對我來說很重要,,
但我無信心同你一齊返
雖然你想"我想就係"
我只覺得你不再需要我,不再愛我
17/12/09.我因為怕無杯買,,
去左堅道starbuck買左先..
好彩最後一個都俾我買到..
因為coursework既關係..
我無咩點訓過..
18/12/09.七點3到堅道starbucks買完ginger bread latte
就行返學校,,
我送去你班房個時。見你收到,,
我個心好warm,,
我英文堂再問你飲完未,,
你只有好冷淡咁回答,,
飲左..俾杯野搞到我胃痛,,
你咩意思?
我都係好心既買俾你飲,,
我明..我唔會再咁蠢對你好,,
你對我既冷淡我會好好咁。還返俾你,,
我相信你D朋友都好好人對你,,
唔再需要我,,
我開始放手!
|