多左人睇我個blog...((要開心d?
冇野好打啦...又係上堂訓著((呢次冇
我既電話係95852604..大家可以打比我^^((比人cut左..呵呵
我無聊得制..打下自我介紹...((你有冇無聊d丫
我叫xx強
大家可以叫我''強強''..((小學d人先咁叫
唔知大家有冇玩瑪奇呢~~?
有既話可以加我..我叫殺人強- -((幫我開ac果個幫我咁改..我都唔想.
我msn:[email protected]
我個樣呢平平凡凡...唔知其他人點想呢~~
我既性格...?
天然呆~~~((咪昆人啦你
頭髮..長...((昆人咩...cut左好耐啦
成日會做既野....?
打機..?((又昆人...發呆就發呆啦
最中意既動畫...?
冇定架....最新出而又好睇既話就is我中意既動畫..
唔講啦....溫書~~((昆人咩...你發呆就發呆啦 |