| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 5 月 16 日 星期一  |
| ` 下雨天:( |
分類: 未分類 |
|
今日6:30起身:)
見到冇落雨就唔帶姐翻學
.點知去到車站就落雨=_=
好彩好快有車:)
到左站都仲落緊毛毛雨
心諗放學應該唔會落雨.
今日都好易捱完d堂.
到左週會,去聽講座==
以為佢3:55就完.
_佢 去到4:30先完
我炆係因為趕時間
翻到班房已經4:45.
個死人_ _霏係到廢up
up到5:05先肯收口
我好快就淋住雨衝去ssc
點知銀行閂左門:(
諗左陣...去ATM過數.第一次試.
一定要入$100囉==
好彩個seller肯寄埋剩返個d$俾我
之後去Pie&Tart買鮮奶撻^^
落到去小巴站.
依然落緊雨:(:(
我用件外套護住個鮮奶撻xd.
上到小巴好爽^^
一邊嘆冷氣:)一邊食鮮奶撻:)
落左車.d雨都冇細到
一邊聽歌一邊行翻屋企.
懶有feel~~~xd.
咁岩播到下雨天xd.
翻到屋企..開飯^_^
又要做功課lu.加油^^
|
|
|