我今日去大埔個街市食排骨,果道d野真係幾平,食完我就去近大埔火車站買鳳爪番屋企食,買完野去附近d店睇下,睇完就走
today學校搞個中秋節聯課活動有好多野玩啊
有舞火龍啦(本身我地學玩果時勁慢,一見到d6年級勁快,我地就學佢地,唔理咩都衝,上啊ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
整冰皮月餅(D frieng搞到好核突= =),英文尋寶(我覺得最好玩),成日都幾好玩!!
成個星期冇寫到啊,this week有嘢寫,sir你唔係啊,寫20個詞語,無野搵野泥搞,人地5C寫6個,可能人地果班有d人要輔導但無由咁離譜,仲有啊sir要有男仔去英詩好彩抽唔到我