★歡迎黎到☆♀榮榮家族♂的日記本◎○◎"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2007 年 5 月 22 日  星期二   晴天


無野做= ="... 愉快

好悶啊...日日系屋企...都唔知為左咩...想搵份工做...又無份岩=.="...唉....好好悶啊><...who can help me to find a job...






訪客留言 (返回 kwn 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]