8:00起身...同family:daddy,,mammy,,brother飲tea.......
11:45係大興體育館等..有lily啦,,有gary啦,,有源啦..有源女啦..有豪啦..打乒乓球...GOOD!!
1:00有bobo啦...金恩啦..bush啦,,加入羽毛球.....好好玩...1個字"好"!!!!!!!!!!!
2:00清場!!
THEN,,市中心.......行行行,,食食食,,坐坐坐,,玩玩玩..............2個字"白痴"
走ge時候見到陳浩德....我地4個一齊跟住唱...好玩...但見到真ge癲婆係度跳舞..仲癲過我地...驚嚇!!!!!!!!
8:00pm翠華dinner














|