今朝番到去..就見到佢地成班係到睇緊d唔知乜野=v=
原來係攞獎果D,,姐係唔關我事啦-3-
都睇左下..
賤MAN殺左好多個-3-
VIVI都唔少=V=
連KOBE都有囉-V-
拎左個勤勉既,,咁就$400..屈機-口-
VIVI就有$700,,-3-
完左就去紫刑到-3-
話要送大馮禮物,,
整星星*
食左少少野..俾左$20..
就同肥豬去左睇HARRY POTTER`
唔錯唔錯..不過好多野要講..
冇之前咁緊湊-V-
整體仍然好好-0-
同彤彤行左陣就走啦-V-
冇計啦,,人地乖MA-口-
|