同你一齊好開心
哈,今日返學,又見到你啦,pe堂玩排球,跟住i.h冇乜野啊,
英文作文,哈,你坐我附近個到作,^^
lunch time,好開心啊,又可以同你講笑,,,,,,,,
比thomas制到我d野濕晒,,,,><
放左學去合唱團,哈,可以見到你啦,
同你一齊唱歌好好玩^^^^^^
p.s.:日日見你,
可惜你從未察覺到我
日日同你講野,
可惜你心裡卻想緊另一樣野~~~~~~~~~
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 19 | »