| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|

2008 年 11 月 17 日 星期一  |
忙...忙...忙  |
分類: \令妹@生活)^$# |
最近
開始學Guitar
發現...
我好像愛上它一樣
每天回到家都會拿著它在練習
雖然才上了2節課
學的東西也不多
不過我知道學樂器是需要練習的
彈Guitar期間...
我的食指按玄會歪到一邊
就去問老爸
結果發現...
我的食指遺傳老爸
天生就歪的
按玄按到超痛
不過...
這是我所感興趣的
無論怎樣辛苦
也要繼續學下去 ^^
因為..
這關係到我將來的夢想
星期3開始上班了...
心里有莫名的壓力
也不知道怎麼表達
也許是怕自己做不來吧~
也怕會影響到自己的學業...
不過..
我把時間都安排妥當
應該不會影響到
先試試吧~
第2個唱歌比賽快到了..
現在的喉嚨狀態..差
很容易受零食的誘惑阿!!
不能這樣!!
距離比賽還有11天而已...
忍耐一下吧~
加油了.... 綺
by: Cherry
|
| 發表時間:2008-11-17 11:32 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 10 月 8 日 星期三  |
我發神經?!...  |
分類: 令妹@喜怒哀樂^^ |
今日
發生左一件連我自己都難以自信既事
小息個陣...
佳佳 (性格好男仔既女仔)係甘搖 渣古 (我地班其中一個男仔)
佳佳一邊話渣古好得意,一邊係甘搖距..!
我地就係度笑距..
渣古話:"你試下比距搖阿!你都會紅拉~"
我就話:"我肯定唔會嘎~嘻嘻~"
佳佳就真係走黎係甘搖我,,,
距搖我两野..我就開始發火..
两個吵到拆天!! (甘打火氣做乜咧?!)
靜落黎之後..
隔離個fd叫我陪距去WC..
一路行我d眼淚慢慢甘湧出黎..
去到WC就喊左出黎...@@ (心入面明明知道係唔關頭先既事)
我就係甘问我個fd...."點解我會甘嘎?!係米心理有病?我根本唔係因為佳佳喊..但係..."
個fd話..."你頭先激動過頭姐..我時都會甘嘎~放心拉~"
但係心入面都係怪怪地...= ="
我想知...我係米真係激動過頭呀?!....
唉~聽日要去同" 真光女書院"比接力.....加油拉!!!!!
|
| 發表時間:2008-10-08 10:06 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

傻傻地....=___=(颱風..又黎拉~)  |
分類: \令妹@生活)^$# |
今日做左一件好傻既事
唉~
居然傻傻地返學 @@
開左個電視見到改發3號風球
就即刻關左個電視去刷牙..洗臉
今日比起以往早左出門口...
見到車站一個人都無..
以為係我太早拉~
差唔多到學校
見到路上一個我地學校既人都無..
開始起疑心
一落車就打電話比同學
點知....
原黎唔洗返學....=____=
救命啊!!!
點解世界上仲有我呢d甘傻既人嘎?!!!
唉~無得救拉....
聽日就要同泳隊去遊船河lu~
超級期待...
可能係因為從來無去過拉
覺得應該會好好玩...^^"
希望聽日天公要造美拉..唔好落雨呀!!
一連放假放5日..
都唔知去邊度好
應該會去搵part time..
之前見左一間M記
等左1個星期電話
都無人打黎...唉~
唔通我注定搵唔到?
決定左拉..
去徳福個間試下..
如果連呢間都唔得..
我真係想撞牆死!
今日就到呢到拉~8~
|
| 發表時間:2008-09-24 04:23 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 | »
|
|