kx1993620
暱稱: ┌惡作劇
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
心情...怪怪的...
悶悶的...
復活節...快樂!!
忙...忙...忙
我發神經?!...
文章分類
全部 (51)
#%令妹@雜亂 (2)
+_令妹@愛情 (3)
+_令妹@親情 (4)
\令妹@生活)^$# (20)
令妹@另類生活#* (9)
令妹@喜怒哀樂^^ (6)
未分類 (7)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 287
今日人氣: 0
累積人氣: 2798

 

2008 年 11 月 17 日  星期一   晴天

 

忙...忙...忙 愉快 分類: \令妹@生活)^$#

最近
開始學Guitar

發現...

我好像愛上它一樣

每天回到家都會拿著它在練習

雖然才上了2節課

學的東西也不多

不過我知道學樂器是需要練習的

彈Guitar期間...

我的食指按玄會歪到一邊

就去問老爸

結果發現...

我的食指遺傳老爸

天生就歪的

按玄按到超痛

不過...

這是我所感興趣的

無論怎樣辛苦

也要繼續學下去  ^^

因為..

這關係到我將來的夢想



星期3開始上班了...

心里有莫名的壓力

也不知道怎麼表達

也許是怕自己做不來吧~

也怕會影響到自己的學業...

不過..

我把時間都安排妥當

應該不會影響到

先試試吧~



第2個唱歌比賽快到了..

現在的喉嚨狀態..差

很容易受零食的誘惑阿!!

不能這樣!!

距離比賽還有11天而已...

忍耐一下吧~



加油了....  綺  



                                                                                                                            by:  Cherry
 

發表時間:2008-11-17 11:32 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 

2008 年 10 月 8 日  星期三   晴天

 

我發神經?!... 尷尬 分類: 令妹@喜怒哀樂^^

今日

發生左一件連我自己都難以自信既事

 

小息個陣...

佳佳  (性格好男仔既女仔)係甘搖 渣古 (我地班其中一個男仔)

佳佳一邊話渣古好得意,一邊係甘搖距..!

我地就係度笑距..

渣古話:"你試下比距搖阿!你都會紅拉~"

我就話:"我肯定唔會嘎~嘻嘻~"

佳佳就真係走黎係甘搖我,,,

距搖我两野..我就開始發火..

两個吵到拆天!!       (甘打火氣做乜咧?!)

靜落黎之後..

隔離個fd叫我陪距去WC..

一路行我d眼淚慢慢甘湧出黎.. 

去到WC就喊左出黎...@@   (心入面明明知道係唔關頭先既事)

我就係甘问我個fd...."點解我會甘嘎?!係米心理有病?我根本唔係因為佳佳喊..但係..."

個fd話..."你頭先激動過頭姐..我時都會甘嘎~放心拉~"

但係心入面都係怪怪地...= ="

我想知...我係米真係激動過頭呀?!....

 

 

 

唉~聽日要去同" 真光女書院"比接力.....加油拉!!!!!

 

 

 

發表時間:2008-10-08 10:06 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 

2008 年 9 月 24 日  星期三   颱風

 

傻傻地....=___=(颱風..又黎拉~) 不屑 分類: \令妹@生活)^$#

 今日做左一件好傻既事

唉~

居然傻傻地返學  @@

 

開左個電視見到改發3號風球

就即刻關左個電視去刷牙..洗臉

今日比起以往早左出門口...

見到車站一個人都無..

以為係我太早拉~

差唔多到學校

見到路上一個我地學校既人都無..

開始起疑心

一落車就打電話比同學

點知....

原黎唔洗返學....=____=

救命啊!!!

點解世界上仲有我呢d甘傻既人嘎?!!!

唉~無得救拉....

 

聽日就要同泳隊去遊船河lu~

超級期待...

可能係因為從來無去過拉

覺得應該會好好玩...^^"

希望聽日天公要造美拉..唔好落雨呀!!

 

一連放假放5日..

都唔知去邊度好

應該會去搵part time..

之前見左一間M記

等左1個星期電話

都無人打黎...唉~

唔通我注定搵唔到?

決定左拉..

去徳福個間試下..

如果連呢間都唔得..

我真係想撞牆死!

 

今日就到呢到拉~8~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2008-09-24 04:23 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]