| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 2 月 6 日 星期三  |
新年到了!!!!  |
分類: 未分類 |
哈哈 , 祝各位新年快樂 , HAPPY NEW YEAR ! 今日學校 9:30 就放了,真好....假期又冇功課 , 仲可以日日玩電腦 .....最近玩緊勁舞團(audition)幾好玩咁啦!! 最好既就係有我d同學陪我玩.......我去玩啦 , 希望大家有個開心既假期 !.......bye-bye...
|
2008 年 1 月 21 日 星期一  |
哈哈  |
分類: 未分類 |
今日真係好,我監護人唔記得收起我部電腦,我仲可以開大到門光明正大咁用...佢睇緊電視,唔知我做緊d咩...雖然今日好多功課,但係可以用電腦,都唔錯...祝所有人愉快! |
2007 年 8 月 17 日 星期五  |
我好笨哦!  |
分類: 未分類 |
原來中獎既事係呃人嫁,連電視都播出來話好多人中招,好在我監護人提醒我,如果唔係我就比人呃咗錢啦! 今日學校既測驗完結咗,地理同歷史都好難,分數可能會新低.....唉 |
2007 年 8 月 12 日 星期日  |
很悶  |
分類: 未分類 |
今日又係好無聊,一大早做埋琴日未做完既數學功課,做到我就呢痴線..跟仕去尼奧玩下,睇下電視,就咁又冇咗成日時間.........不過有一樣好既,有電話打呢話我參加既抽獎中咗$3萬美金,如果佢冇騙我我今次發達啦! |
2007 年 8 月 11 日 星期六  |
好慘呀!!  |
分類: 未分類 |
今日好慘,好多功課.....在香港就好啦,放暑假.我在新加坡留學, 係1月開學, 12月先放假, 聖誕節假當暑假放.8月9日係新加坡既國慶日中學放兩日,連星期六日,連續4日假.本來都幾好,不過數學老師變態到比6張工作紙既功課,加埋d補習功課,做到我死死下....做咗5個幾鍾都未做完......唉!!冇計啦,唔做實比老師留堂補做.做各位好運!! |
|