+"18/02;'))
今日神咁早就要起身番結他lu!
雖然係好眼訓zzz
不過諗住番下去睇下你起唔起到.
點知...係唔見架.
11:00番到屋企,
叫老母俾錢我買鞋,
跟住佢嘈到成隻狗咁.
番到屋企,
佢話.下...要錢果陣就打俾我,唔洗錢果陣就打個電話俾我都嚴麻煩!
唉~
我都冇野講=o=
到左1:30我出去喇,
又去mk(同呀媽講去步操)
哈哈^^
如果唔係我都冇洗指意去呀!
買左2個袋.肥恩同Ling都買左1個.
ka同佢個fd本身都同我地1齊去既~
唔知點解佢唔理我地3個wo.
都唔知佢做乜?
唉~
好開心呀今日.本身仲諗住影貼子相...
but肥恩話下次先wo.
到左5:00買哂野番屋企lu!
番到去仲要講大話,
話2個袋都係恩恩唔要送俾我架,
Ling都用我尼招架咋!
肥恩去我屋企去到8:30就走lu!
好唔捨得佢呀><
佢去到我屋企又同我細佬起到串咀
我細佬好可愛呀!
出爐時間︰2006-02-18 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]