今朝又訓到好遲先起伸~~
不過呀爹又無打比我呀!!>n<''
都唔知佢仲咩嫁~~
成日都唔打比我>>>
起佐伸無耐就係度搵logo~~
好多都好靚靚o...he he~~
但係就好悶好無聊...
唉...
無耐就落佐去食飯...
我叫佐杯椰香雪香飲...
好正ar~~wa ka ka ka~~
之後就走佐去同女女買雞扒聽日上家政堂...
點知行行下落雨...
好彩唔係好大ja~~
買完之後又好循例去探呀爹啦~~
真辛苦呀佢...>M<
不過見到我都甜哂啦--->應該...he he~~
探完之後就去等車返屋企...
初初等車都ok大雨嫁...
點知一落車就...
變佐落湯雞...
大到不得了...
搞好我好凍好濕...>.<''
真的可憐無耐o...
|