※ ★愛情〤友情﹞*『也同樣重要◇〝呀Yu 』#

     *..誰人知道我想要什麼呢▼◎ 
                                            ¥÷又誰人知道我需要什麼呢#℅ 
                                                                             ¢‥有時好辛苦﹃但有時好開心〝〕
                 ※〃不知怎樣做才好『$
                                                      》Θ 前後也很予盾 ξ ︵

                                                                  

ky520110
暱稱: £︼追求美好〤呀Yu 》¥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
>>>我又再次...
.-.-.-.-我再次哭了.-...
....好討厭呀'''''...
+++|||第一次|||+++
》受隔離____?
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 3
今日人氣: 10
累積人氣: 1889
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 25 日  星期日   雨天


¥無聊的一天﹏ 不安 分類: 未分類

今朝又訓到好遲先起伸~~
不過呀爹又無打比我呀!!>n<''
都唔知佢仲咩嫁~~
成日都唔打比我>>>

起佐伸無耐就係度搵logo~~
好多都好靚靚o...he he~~
但係就好悶好無聊...
唉...
無耐就落佐去食飯...
我叫佐杯椰香雪香飲...
好正ar~~wa  ka  ka  ka~~

之後就走佐去同女女買雞扒聽日上家政堂...
點知行行下落雨...
好彩唔係好大ja~~
買完之後又好循例去探呀爹啦~~
真辛苦呀佢...>M<
不過見到我都甜哂啦--->應該...he he~~

探完之後就去等車返屋企...
初初等車都ok大雨嫁...
點知一落車就...
變佐落湯雞...
大到不得了...
搞好我好凍好濕...>.<''

真的可憐無耐o...