如題.. 今日真系黑仔呀!
朝早吾知點解.. 好正常咁6點9起身咪好lor.. 但系吾知點解個身不由自主咁訓番低 ..
10秒都吾洗就訓番著.. ... 跟住7點10個字再起身.. 哇.. 1睇手機. 嚇親!
跟住so quick咁沖出門了.. 行路番到學校要半個鐘. 我點死都死吾番去 . 唯有打的la !
本身都有希望吾怕遲到. 點知塞車=口=! 番到門口啱打鐘.. 唉. . 可惜我戈陣仲比緊錢..! T口T
所以終於遲到了.. 個司機大老都話吾好意思... 唉~ 番到校門口先遲到. 睇住個閘系你面前啱啱落完..
真系超無奈T^T.. 仲曬左我16蚊打的..
中午我姑媽打比我問我做咩遲到.. 我好驚訝 我姑媽又知我遲到?= =
原來系戴春燕報串 = 口= .. 呵呵 ~ 不過算la . 我姑媽為此仲買多1個鐘送我= =
唉.. 真系好似姑媽咁話..
我真系臨尾香la .. 第四段先遲到..
|