甘耐冇打blog lu;
可能吾得閒呢!?
今日蕉頭早,,咪又係個樣’
跳舞 -v-“ This TiMe…
俾miss拉筋拉得好痛,,
仲有吾知邊個編個個舞,,
甘難跳,,唉! 好辛苦牙 !_!
跳完,,返左屋企做功課 –O-
英文writing我驚d文法吾岩,,
So叫左abby幫我睇下 =]
IS workbook有d吾識,,
問左rebecca :D
3點幾個時,,
出左街 >#<
牙…….
講番去camp個3日先.
個3日個行程就係行山同聽書,,
Morning n afternoon就去行山,,
Night就聽書 =[
呢個行程,,可以悶到你嘔`
中一個個camp,,剩係行2個鐘頭山,,
其餘差吾多係玩na,,
中一個個camp d room都幾清潔&幾靚嫁,,
對住個海…我地個個,,唉!!!
吾好提la______
|